Verzending & Levering
Je vindt hier antwoord op alles over verzendmethodes, levertijden en ophalen.
Veelgestelde vragen
-
Kan ik mijn mijn bestelling vandaag ontvangen?
Nee, op dit moment bieden we geen optie voor bezorging op dezelfde dag aan.
-
Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
Er zijn een paar dingen die je kunt doen.
1. Bekijk de Track & Trace code van je pakket. Je vindt deze in je account of in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van
de bezorging is verschoven.
2. Controleer het bezorgadres. Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
3. Controleer je mail. Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft
een nieuw bezorgmoment ingepland.
Wacht nog even af, mogelijk is je pakket vertraagd. Heb je ‘m na 5 dagen nog niet ontvangen? Neem
dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder en vinden samen
een oplossing.
-
Kan ik voor de bezorging van mijn pakketje een tijdvak kiezen?
Helaas biedt PostNL geen optie om een specifiek tijdvak te kiezen voor de bezorging van je pakketje. Je
kunt wel bezorgvoorkeuren doorgeven via de PostNL app, maar het is niet mogelijk om een exact
tijdstip te selecteren. De bezorging vindt plaats binnen het standaard bezorgvenster van PostNL.
of
Ja, je kunt een specifiek tijdvak kiezen voor de bezorging van je pakketje. Via de PostNL app kun je jouw
voorkeur aangeven en een geschikt tijdstip selecteren voor de bezorging van je pakketje. PostNL zal
vervolgens proberen om het pakketje binnen dit gekozen tijdvak te bezorgen.
-
Hoe werkt gratis bezorging?
Als je een bestelling plaatst en het totaalbedrag van je bestelling is boven de €60,- (NL & BE), wordt je
pakketje gratis thuisbezorgd.
-
Wat is de status van mijn bestelling?
In je account bekijk je makkelijk waar je pakketje is. Hier vind je ook een link naar je Track & Trace. Je kan de Track & Trace code ook vinden in je verzendbevestigingsmail. Klopt je Track & Trace niet op de dag van bezorging? Neem dan contact op met onze klantenservice.
-
Is het nog steeds: vandaag voor 17:00 uur besteld, morgen in huis?
Ja, we doen er alles aan om vandaag voor 17:00 uur besteld, morgen in huis waar te maken. Zodra we
je pakketje versturen, ontvang je een Track & Trace-code waarmee je de actuele status en bezorgtijd
van je pakketje kunt volgen. Houd er echter rekening mee dat PostNL niet levert op zondagen.
-
Wie zijn jullie bezorgpartners?
Onze bezorgpartner voor leveringen in Nederland en België is PostNL, en voor zendingen binnen de EU is DHL onze bezorgpartner.
-
Nog geen antwoord op je vraag?
Stel je vraag aan een van onze specialisten – we helpen je zo snel mogelijk verder.