Betalen
Hier vind je antwoorden op alles over betaalmethoden.
Veelgestelde vragen
-
Hoe kan ik betalen?
Online bestellingen betaal je altijd vooraf met:
• iDEAL
• creditcard (Visa of Mastercard)
• Apple Pay
• Google Pay
• Body & Shape Store cadeaukaarten
• Bancontact
-
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Ja, je kan betalen met Klarna.
-
Kan ik contant betalen?
Nee, voor online bestellingen accepteren we geen contante betalingen.
-
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Voor het ontvangen van een factuur van je bestelling, neem je contact op met onze klantenservice.
-
Waarom heb ik nog geen mail met een bestelbevestiging ontvangen?
Soms belandt de mail in je spambox. Zit ‘ie daar niet in? Dan is de mail vertraagd óf je betaling is
mislukt. Controleer of er geld van je rekening is afgeschreven of dat er een gereserveerd bedrag op je
creditcard staat.
• Is er geld van je rekening af? Door drukte kan het soms zo zijn dat de bevestiging later wordt
verzonden. We willen je vragen 1 uur te wachten. Heb je hierna nog geen bevestiging ontvangen?
Neem dan contact op met onze klantenservice.
• Is er geen geld afgeschreven? Dan is je bestelling mislukt en kun je ‘m opnieuw plaatsen. Je hoeft
niet bang te zijn dat je uiteindelijk 2 bestellingen ontvangt. Bestellingen zonder succesvolle
betalingen versturen we niet.
-
Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik deze gebruiken?
Om je kortingscode te gebruiken, voer je deze in tijdens het afrekenen. De korting wordt dan
automatisch toegepast op je bestelling, en je ziet direct hoeveel je bespaart.
Let op: kortingscodes kunnen niet worden gecombineerd met andere kortingscodes bij pre-orders en
afgeprijsde artikelen
-
Heb je nog geen antwoord op je vraag?
Stel je vraag aan één van onze specialisten. We komen zo snel mogelijk met een antwoord.