Bestellen
Je vindt hier antwoord op al je vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van een bestelling.
Veelgestelde vragen
-
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de zwarte knoppen. Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.
Wil je toch liever een medewerker spreken? Neem dan contact op met onze klantenservice.
-
Is mijn product op voorraad?
Dit kun je zien op de productpagina, naast de prijs van het product. Hier vind je altijd de meest actuele
voorraadstatus van het product.
-
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.
-
Hoe wijzig ik het bezorgadres van een lopende bestelling?
Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van de status van jouw bestelling.
• Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice
je adres te wijzigen.
• Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je de bezorging naar een PostNL-punt
via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL.
• Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de
klantenservice.
-
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
We kunt je bestelling annuleren zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice om de annulering van je bestelling te regelen.
-
Heb je nog geen antwoord op je vraag?
Stel je vraag aan één van onze specialisten. We komen zo snel mogelijk met een antwoord.