Retourneren
Hier vind je antwoorden op hoe het retourneren werkt.
Veelgestelde vragen
-
Welke retourmogelijkheden heb ik?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:
1. Je product ruilen voor een ander product.
2. je product retourneren en je geld terug laten storten.
Neem altijd even contact met ons op via de contactpagina.
-
Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?
De volgende producten kun je niet terug kunt sturen:
- Cadeaukaarten, ook als ze nog niet zijn gebruikt.
- Producten die langer dan 14 dagen geleden zijn ontvangen.
- Producten waarvan de verzegeling is verbroken.
- Beschadigde producten. Goodies dienen evenredig worden geretourneerd, naar rato. Als dit niet gebeurt, wordt de prijs van de goodie in rekening gebracht. Goodies kunnen niet worden geruild of ingewisseld voor geld of winkeltegoed.”
-
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je kunt je product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Dit kan eenvoudig door contact op te nemen met onze klantenservice.
-
Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?
- Neem contact op met onze klantenservice via om je retouraanvraag te starten.
- Geef je bestelnummer en de reden voor de retour aan, zodat wij je zo snel mogelijk kunnen helpen.
- Onze klantenservice zal je voorzien van verdere instructies en informatie over het retourneren van het product.
- Zorg ervoor dat het product in originele staat en met de verpakking wordt geretourneerd, zodat het proces vlot kan verlopen.
-
Nog geen antwoord op je vraag?
Stel je vraag aan een van onze specialisten – we helpen je zo snel mogelijk verder.